Hej på er!

Jag och tove sitter på hennes nedevåning och lyssnar på sexy an i know it, heheh ;p.
Vi ska typ snart gå och äta i centrum.. tror jag? eller? xd
Hhaha, jag ska fixa design, julia kanske ska fixa till mig, då blire ju nicigare o blogga
liksom ;p. Nu lyssar vi på common dominator som sjungs av Justin Bieber, men jag gillar typ inte
honom längre, för allt jag gillar är cody simpson och zayn malik♥.
Idag så vare en kille som e kär i mig som typ följde efter mig, han skulle prata med mig.
Han ba: gillar du mig? jag ba: bara som vän. hahahhahahahhhaha han började gråta,
stackarn, känner mig skitelak. Omg, fett synd. Men det bevisar bara hur mycket han gillar mig..
gulligt!
KRAAAAAAAM /emilia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0